A Cream Party Service munkatársai – a rendezvényvezető, a chef, az éttermi menedzser és a partikon felszolgáló kollégák - több, mint 10 éves tapasztalattal rendelekeznek a különféle vállalati rendezvények szervezésében, cateringes feladatok ellátásában.

A vállalati szegmensben leggyakrabban előforduló rendezvénytípusok:

  • sajtótájékoztató
  • termékbemutató
  • kiállítási catering
  • vállalati évforduló
  • évzáró (karácsonyi) parti
  • ügyféltalálkozó
  • konferencia
  • bál
  • alapkőletétel
  • épületavató
  • road show
  • sportnap
  • szabadtéri családi nap
  • grill parti

Kérjen ajánlatot Ön is e-mailben vagy az on-line ajánlatkérő kitöltésével

Ha olyan rendezvény megszervezésében gondolkodik, amelyet nem talál a fenti felsorolásban, kérjük, hívjon minket a megadott elérhetőségek egyikén – mi abban is biztosan a segítéségükre leszünk!

Hogy mire vagyunk a legbüszkébbek?

A legkisebb és a legnagyobb létszámú rendezvényünk sikeres lebonyolítására!

Az egyik egy, mindössze 2 fős Villás reggeli a Külügyminisztérium Panoráma termében, Martonyi János külügyminiszter és külföldi tárgyalópartnere részére.

Az ilyen típusú (protokoll) rendezvények minőségi kiszolgálása érdekében első osztályú eszközök állnak megrendelőink rendelkezésére, és különös figyelmet fordítunk protokollos (tálaló) szakács és felszolgáló helyszíni delegálására.

Rendezvényéhez kérje Ön is Hollóházi porcelánkészletünk, WMF evőeszközkészletünk és csiszolt kristály pohárkészletünk felvonultatását!

A másik pedig két, egymást követő évben lebonyolított, egyenként 20ezer fős Családi Nap tipusú rendezvény, a Suzuki gyár dolgozói számára. Az esztergomi Vasas pályán megrendezett eseményen nem csak a vendéglátás lebonyolítása, de az összes sátor, bútorzat és tájékoztató tábla kiépítése, bérbeadása is a cégünk feladata volt.


Az óriási vendéglétszám zökkenőmentes kiszolgálása érdekében felépítettünk:

  • 30 db italpultot
  • 22 db grill ételszigetet
  • 4 db Gyrosost
  • 4 db fagylaltozót
  • 2 db kürtőskalács sütőt
  • 1 db 3000 adagos ökörsütő állomást

valamint felvonultattunk:

  • 4 protokollvezetőt
  • 15 szakácsot
  • 25 konyhai kisegítőt
  • 8 gyroskészítőt
  • 130 fő pultos-eladót
  • 12 fő (étel-ital) feltöltő személyzetet
  • valamint 2 db elektromos golfautót a pultok folyamatos feltöltéséhez

Főtevékenyésgünk a kitelepüléses vendéglátás, azonban számos esetben biztosítottuk az alábbi feladatok ellátását is:

  • helyszínbérlés
  • terem- és asztaldekoráció
  • élőnövények
  • bútorok, sátrak bérbeadása
  • színpad-, hang-, fény- és vetítéstechnika
  • műsorvezető
  • fellépő művészek, zenekarok, énekesek, táncosok
  • hostok, hostessek, parkoltató, biztonsági és ruhatári személyzet
  • tolmácsok, tolmácsfülkék és tolmácseszközök
  • alternatív programok (pl. karikatura készítő, jósda, rulett, illuzionista stb.)

20 és 100 fő közötti céges rendezvények helyszíneként ajánljuk figyelmébe 2 preferált partnerünk ajánlatát:

LaVida Rendezvényház, Budapest VI.ker. Szív u. 7.

http://www.lavidarendezveny.hu/

EzüstPlatán Rendezvényterem, Budapest XXII.ker. Mária T. út 60.

http://www.ezustplatan.hu/

Helyszínbérlésre vonatkozó igényét nekünk is jelezheti, kollégáink örömmel állnak rendelkezésükre – de akár közvetlenül is megkeresheti ajánlott partnereinket.